joi, 18 iunie 2009

Monologul puiului de arici



Noi aricii suntem niste fiinte mai deosebite decat credeti voi oamenii . Viata noastra se desfasoara in tacere , in locuri ferite de agitatia voastra distructiva . De aceea ne vedeti rar si asta este bine, pentru ca de cele mai multe ori intalnirile cu voi se incheie tragic pentru noi .
Ne priviti ca pe niste curiozitati sau ne prigoniti ca pe niste daunatori .
Si fara insecticidele voastre care ne otravesc, fara masinile voastre care ne strivesc noaptea cand incercam sa traversam soselele , fara capcanele pe care ni le puneti in cale constient sau nu , viata de arici este grea .
Am auzit un cantec care spunea : " e si grea , e si frumoasa , viata de ..."
Sa stiti ca si viata de arici este frumoasa cateodata ! In linistea noptii , sub lumina lunii , cand stai confortabil in maracini si savurezi o rama gustoasa viata e atat de frumoasa !
Radeti , dar "gratarele" voastre sunt de fapt cam la fel , chiar daca noi nu bem bere .
Iar muzica greierilor e chiar mai frumoasa decat cea pe care o ascultati voi .
De ce am ramas singur ? Unde sunt cei sapte frati ai mei ? Unde sunt ceilalti patru frati ?
Din doisprezece am rams doar eu . In trei saptamani ei au murit , unul cate unul , pentru ca trebuie sa stiti ca laptele mamelor noastre e aproape de neinlocuit .
Eu , Riciu , traiesc pentru a va povesti . Iar povestea mea spune ca omul si " fiara " se impaca uneori .

5 comentarii:

Anonim spunea...

Deseori m-am gindit ce mai fac ariciutii... saracii. Si acum ?! Cred ca ar fi necesara o gradina mare un de incet incet sa se obisnuiasca cu natura. Ma ofer, am una linistita si fara pradatori la tara. Nu locuieste nimeni, ne ducem la sfirsit de saptamina si cred ca s-ar obisnui. Ileana

Hiacint spunea...

Dragul de aricel! :(

DogOneLover spunea...

va multumim pentru oferta cu gradina de la tara .
deocamdata ariciul este inca mic dar pentru viitor putem discuta aceasta posibilitate .
lasati-mi eventual un mesaj de contact pe adresa de mail dog.one.lover@gmail.com

Ana spunea...

Si eu m-am tot gandit la ei... imi pare rau pt cei ce s-au dus, dar e tarziu.
Dragutului ramas ii urez noroc mult! Pare marisor si sper sa reziste.
Ileana, lumea ar fi mai frumoasa daca ar fi mai multi oameni ca tine

Ana spunea...

Atatia oameni se plang ca nu au unde tine animale, ca nu au curte, sau ca au deja unul...

Unui om ii trebuie pt a trai o locuinta compusa cel putin din o camera, o baie, o bucatarie, un coridor, o debara, un balcon, toate incalzite centralizat(pt o singura fiinta...) in bloc sau toate astea intr-o curte.
Un animal are nevoie de o cusca sau o pernuta moale intr-un cosulet si o tavita. NICAIERI in incaperile mentionate nu se "accepta" aceasta?!

Ce risipa de spatiu si resurse de toate tipurile pentru Planeta asta si cat egoism!