luni, 6 iulie 2009

Cine prospera pe timp de criza ?


Cand vremurile sunt grele , cand celor mai multi le merge rau se gasesc si " profitori " care prospera .
Unul dintre ei este Riciu , un monstrulet lacom care-si dubleaza greutatea de la o saptamana la alta.
Iata-l in imagine etalandu-si la cantarul oficial impresionanata greutate de 184 grame ( de fapt are 192 , dar se miscase putin de pe taler) .
De la cele 34 grame pe care le avea cand l-am gasit saltul este spectaculos .
Criza mondiala ? Trebuie sa mai strangem cureaua ?
Riciu nu vrea sa stie de asa ceva . Nu vrea sa stie decat de burtica lui , mereu plina.

2 comentarii:

h spunea...

Intai de toate, felicitari pt blog! EXTRAORDINAR!

Secondly-ce ntentionezi sa faci cu aricii in viitor?
Te intreb pt ca am gasit si eu acum cateva zile in parc unul, solitar,cam cat palma de mare si m-am tot gandit daca sa-l iau in casa ori ba.
Intre timp m-am documentat in privinta alimentatiei dar tot nu mi-e clar care e varianta cea mai buna pt un trai bun.
Sa-l duc intr-o padure? Sa-l cresc ca pe un pet(unde au loc 4 ex maidano-dulai, mai are loc si un rici-arici)?

DogOneLover spunea...

in functie de greutate se poate aproxima si varsta ariciului ; daca este cat palma nu e inca suficient de dezvoltat
englezoaica cu care ne-am sfatuit si care ne-a trimis materiale referitoare la cresterea puilor de arici ne-a spus ca un arici bine hranit e considerat capabil sa se descurce singur cam pe la greutatea de 600 de grame
puteti sa-i dati hrana pentru pisici , pliculete sau hrana uscata , legume etc ; mananca des ; se poate tine si ca animal de casa dar poate ca lucrul cel mai bun este sa se intoarca in natura ; daca doriti mai multe informatii lasati-mi un mesaj la adresa de mail a blogului