luni, 27 octombrie 2008

Posta redactiei . Urmare din 12 august

Hei , salut ! Va mai amintiti de mine ?
Sunt Vulpi , catelusa cu "doar doua " picioare fracturate !
Ce ziceti , parca m-am mai pus pe picioare ( la propriu ) de cand v-am scris prima oara ?
De abia se mai cunoaste ca am trecut prin acel accident .
Am crescut , indraznesc sa spun ca sunt chiar frumoasa !
Poate ar trebui sa-mi schimb numele in Lupi , sa par un pic mai fioroasa ...
Glumesc , sunt de fapt o mica " lipitoare " , am chef de joaca si de mangaiat toata ziua.
Numai ca nu prea am cu cine sa ma joc , nici cine sa ma mangaie nu prea este ...
Poate stiti voi pe cineva , ce ziceti ? Daca va place mutrita mea lasati un mesaj la post-restant la dog.one.lover@gmail.com .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sigur ca esti frumoasa......si daca pe deasupra mai esti si "lipicioasa" , sigur cineva se va indragosti de tine! Multa bafta!